KUIDAS LÕHNATURUNDUS TÖÖTAB?
TEADUSLIKULT TÕESTATUD MÕJU KLIENDIKOGEMUSELE
Lõhnaturundus on kõige lihtsam viis klientide hinnangute parendamiseks
Lõhnaturundus kasutab ära võimsat reaalsust, et lõhn on keskkonnategur, mis mõjutab kõige rohkem meie emotsioone ja mälestusi. Teaduslikult on tõestatud, et õige lõhn paneb inimesi nautima tooteid ja teenuseid.
Aitame ettevõtetel disainida emotsionaalseid elamusi, et parendada klientide hinnanguid nende brändidele. Meie teaduslik lähenemine aitab Sinu kliendile luua tõeliselt mõnusa atmosfääri, mis jääb talle meelde ning kuhu ta soovib aina uuesti ja uuesti tagasi tulla. Järgnevad põhjused teevadki lõhnaturunduse niivõrd efektiivseks.
EMOTSIONAALNE JA MEELDEJÄÄV KLIENDIKOGEMUS
1. Ainus meel, mis asub emotsioonide ja mälestustega tegelevas ajuosas
Lõhnataju on ainus meel, mis asub emotsioone ja mälestusi kontrollivas ajuosas – limbiline süsteem. Seetõttu on lõhnaturundus kõige lihtsam ja tõhusam viis, kuidas kliendile luua tõeliselt mõnus, emotsionaalne ja meeldejääv külastuskogemus. Vot see on efektiivne turundus.


EMOTSIONAALNE JA MEELDEJÄÄV KLIENDIKOGEMUS
1. Ainus meel, mis asub emotsioonide ja mälestustega tegelevas ajuosas
Lõhnataju on ainus meel, mis asub emotsioone ja mälestusi kontrollivas ajuosas – limbiline süsteem. Seeläbi on lõhnaturundus on kõige lihtsam ja tõhusam viis, kuidas kliendile luua tõeliselt mõnus, emotsionaalne ja meeldejääv külastuskogemus. Vot see on efektiivne turundus.

TÕSTA SOOVITUSINDEKSIT
2. Kiireim viis kliendilojaalsuse saavutamiseks
Vaid 1 bränd 4st on see, mis paistab klientidele esile. Samal ajal kliendid himustavad rikkalikke elamusi ja emotsionaalset sidet ettevõtetega, mida nad külastavad. Täpsemalt, ettevõtted, mis loovad erakordseid kliendikogemusi, asuvad soovitusindeksil (NPS) 200% kõrgemal, kui nende konkurendid ja kasvavad kaks korda kiiremini.

TÕSTA SOOVITUSINDEKSIT
2. Kiireim viis kliendilojaalsuse saavutamiseks
Vaid 1 bränd 4st on see, mis paistab klientidele esile. Samal ajal kliendid himustavad rikkalikke elamusi ja emotsionaalset sidet ettevõtetega, mida nad külastavad. Täpsemalt, ettevõtted, mis loovad erakordseid kliendikogemusi, asuvad soovitusindeksil (NPS) 200% kõrgemal, kui nende konkurendid ja kasvavad kaks korda kiiremini.
KAASA KÕIK KLIENDI MEELED
3. Lõhn on otsetee emotsionaalsete sidemete loomiseks
Arvestades, et inimene saab suurima elamuse, kui kõik 5 meelt on aktiveerunud, keskenduvad enamik turundajaid kliendiga kontakteerumisel vaid nägemisele ja kuulmisele. Lõhnaturunduse programm võimaldab tõsta soovitusindeksit väljapaistva, emotsionaalse ja meeldejääva elamuse näol. Saa kasu kliendisuhetest ja väärtusest, mille su konkurendid lauale jätavad.


KAASA KÕIK KLIENDI MEELED
3. Lõhn on otsetee emotsionaalsete sidemete loomiseks
Arvestades, et inimene saab suurima elamuse, kui kõik 5 meelt on aktiveerunud, keskenduvad enamik turundajaid kliendiga kontakteerumisel vaid nägemisele ja kuulmisele. Lõhnaturunduse programm võimaldab tõsta soovitusindeksit väljapaistva, emotsionaalse ja meeldejääva elamuse näol. Saa kasu kliendisuhetest ja väärtusest, mille su konkurendid lauale jätavad.

ALATEADLIK MÕJUTAJA
4. Lõhnu ei ole võimalik mitte märgata
Lõhnataju on ainus meel, mida inimesed ei saa välja lülitada. Kliendid on harjunud nägemisele ja kuulmisele suunatud turundussõnumitele mitte tähelepanu pöörama. Samal ajal uuringud on näidanud, et isegi kui me ei teadvusta ruumis lõhna olemasolu, mõjutab see ikka meie emotsioone.

ALATEADLIK MÕJUTAJA
4. Lõhnu ei ole võimalik mitte märgata
Lõhnataju on ainus meel, mida inimesed ei saa välja lülitada. Kliendid on harjunud nägemisele ja kuulmisele suunatud turundussõnumitele mitte tähelepanu pöörama. Samal ajal uuringud on näidanud, et isegi kui me ei taju ruumis lõhna olemasolu, mõjutab see ikka klientide emotsioone.
LOO EMOTSIONAALNE SIDE
5. Tehnoloogia ei suuda kunagi asendada emotsioone
Tehnoloogia rikastab ettevõtete võimalusi äri tegemiseks, kuid see ei suuda kunagi asendada emotsionaalset sidet klientidega, mis on hädavajalik ettevõtte edukuseks. Tänasel päeval janunevad tarbijad rikkalike elamuste ja emotsionaalse seotuse järele brändidega, mida nad külastavad. Lõhn on otsetee nende ühenduste loomiseks.


LOO EMOTSIONAALNE SIDE
5. Tehnoloogia ei suuda kunagi asendada emotsioone
Tehnoloogia rikastab ettevõtete võimalusi äri tegemiseks, kuid see ei suuda kunagi asendada emotsionaalset sidet klientidega, mis on hädavajalik ettevõtte edukuseks. Tänasel päeval janunevad tarbijad rikkalike elamuste ja emotsionaalse seotuse järele brändidega, mida nad külastavad. Lõhn on otsetee nende ühenduste loomiseks.
ScentAir muudab teenuse kasutuselevõtu lihtsaks
- Lõhna valimine – vali lõhn, mis on tõestanud oma mõju emotsioonidele, mida sooviksid oma äripinda külastavates klientides esile kutsuda.
- Lõhna hajutamise strateegia – selgitame välja sobivaima lõhnamasina, selle asukoha ja lõhnastamise kellaajad, et luua parim võimalik tulemus.
- Süsteemi paigaldus ja hooldus – teenus sisaldab ka paigaldust ning regulaarset hooldust. Seega jääb Sinu ülesandeks vaid lõhnaelamust nautida.
- Kasutajatugi – saa osa muretust teenusest. Oleme alati vaid ühe telefonikõne kaugusel.
100 000+ aktiivset paigaldatud seadet
119 riigis esindatud
Lõputult lõhnavõimalusi
Selged tulemused, mõõdetav kasu
Meie kliendid on viinud läbi uuringuid, et hinnata oma investeeringut lõhnaturundusse. Nende avastused näitasid, millist väärtust võid ScentAirilt oodata:




Teadus ja uuringud
SentAir loodi vastuseks võimsatele uuringutele, mis näitasid lõhna mõju meie emotsioonidele ja inimkäitumisele. See on võimas tööriist, mis aitab ettevõtetel efektiivsemalt kliendiga suhelda meetodil, mida ta alateadlikult mõistab.

ScentAir meediaväljaannetes
Väga palju on kirjutada ettevõttest, mis on nii oma tegevusala suunanäitajaks kui ka alati meeletul kiirusel tegutsemas. Tutvu kõige mainekamate ajakirjade artiklitega, kus on ScentAiri mainitud.

„Marriott on ülemaailmne bränd ning me vajasime rahvusvahelist partnerit, kes suudab toetada meie hotelle kõikjal. ScentAir on ainus ettevõte, kellel on selleks piisav suurus, kogemus ja teadmised.”
BRÄNDIDE ASEPRESIDENT| MARRIOTT INTERNATIONAL
Alusta oma lõhnaelamust juba täna!