SCENTAIR MEEDIAVÄLJAANNETES
Forbes: Jaekauplejad peavad kaasama kliendi viis meelt, et päästa füüsilised kauplused
Forbes kirjutab, et ajal, mil paljudele füüsilistele jaekauplustele valmistavad müügitulemused muret, alahindavad neist paljud võimsat konkurentsieelist, mida e-poed ei saa kopeerida: kliendi viie meele kaasamine.
CNBC: Minu kodu lõhnab nagu lennujaam. Sinu oma võiks ka
Artiklis mainitakse nii üheksa aastat järjest parima lennujaama tiitli pälvinud Changi Lennujaama kui ka tipplennufirmade lõhnu. Lisatud on ka ScentAiri kommentaar.
Ajakiri Inc: kuidas muuta kliendikogemus inimlikumaks
Äripäeva Sisustaja: Kuidas lõhn rahakotirauad valla lööb?
Loe Äripäeva Sisustaja ajakirjast lõhnaturunduse kohta lehekülgedel 30-32.
Tallinn Design House Signatuurlõhn
Aroomiturundus OÜ aitas Tallinn Design House-le välja töötada tunnuslõhna. Kuna nad said klientidelt niivõrd palju positiivset tagasisidet, tellisid nad meilt ka oma kaupluse lõhnaga lõhnapulgad, mida nad nüüd oma klientidelegi müüvad.
CNN: Lõhnad lennukites. Miks lennufirmad on aina rohkem hakanud lõhnu kasutama
ScentAir aitab lõhna abil isegi juhtivatel lennufirmadel muuta lennureisi meeldivamaks… Milline on Sinu brändi lõhn?
MSNBC saatelõik lõhnaturundusest
MSNBC uudistelõik ScentAiri klientidest väga erinevates valdkondades. Alates Marriottist, mis on maailma suuri hotellikett kuni spordistaadioniteni ning videos mainitud muuseumini, mis kasutab meie sõnniku lõhna.
The Telegraph UK: Kuidas nina treening võib päästa valla lõhnataju potentsiaali
Maailma vanima mänguasjapoodide keti Hamleys’e tegevjuht mainib, et kliendid viibivad kauem kaupluses, kui see on lõhnastatud ScentAir’i Pina Colada lõhnaga.
Reader’s Digest UK: Mees, kes lõhnastab
Artikkel ScentAir UK klientidest.
BBC telesaate testimas, kuidas ScentAiri seadmed mõjutavad inimeste hinnanguid
Vaata järgi, kuidas lõhn võiks ka Sinu ettevõtte kliendikogemust mõjutada.
Daily Mail UK: Unusta kohv ja leib – perfekt lõhn maja müümiseks on White Tea and Fig
UK Luksuskodude ehitaja väidab, et peale ScentAiri teenuse kasutuselevõttu, suutis ta 14 kodu müüa nädalatega ja plaanib ScentAiri teenuse kasutusele võtta oma kõikidel objektidel.
Globe & Mail: Kui lõhn ületab eetilise piiri
Loe, kui palju lõhnad meid reaalselt mõjutavad.
Huffington Post: 15 asja, mida sa ei teadnud kohvist
Artiklis on mainitud ScentAir’i poolt lõhnastatud kohvikuid.
The Times UK
Mainitakse uuringut, kus Las Vegases suurenes mänguautomaatide käive +45%, kui õhus oli meeldiv lõhn ning teine uuring leidis, et kliendid on valmis maksma tossude eest 6 naela rohkem, kui need asusid lõhnastatud ruumis.
The Time: Mu nina pani mind seda ostma
Hugo Boss on nii palju positiivset tagasisidet saanud ScentAiri lõhna kohta, mispeale nad lasid ScentAiril välja töötada ka lõhnaküünlad oma kauplustele, et neid Hugo Bossi klientidelegi müüa.
Alusta oma lõhnaelamust juba täna!