fbpx

SCENTAIR MEEDIAVÄLJAANNETES

Forbes: Jaekauplejad peavad kaasama kliendi viis meelt, et päästa füüsilised kauplused

Forbes kirjutab, et ajal, mil paljudele füüsilistele jaekauplustele valmistavad müügitulemused muret, alahindavad neist paljud võimsat konkurentsieelist, mida e-poed ei saa kopeerida: kliendi viie meele kaasamine.

CNBC: Minu kodu lõhnab nagu lennujaam. Sinu oma võiks ka

Artiklis mainitakse nii üheksa aastat järjest parima lennujaama tiitli pälvinud Changi Lennujaama kui ka tipplennufirmade lõhnu. Lisatud on ka ScentAiri kommentaar. 

Ajakiri Inc: kuidas muuta kliendikogemus inimlikumaks

82% inimesi viibivad kauem lõhnastatud keskkonnas ning 75% meie emotsioonidest on mõjutatud lõhnade poolt.

Äripäeva Sisustaja: Kuidas lõhn rahakotirauad valla lööb?

Loe Äripäeva Sisustaja ajakirjast lõhnaturunduse kohta lehekülgedel 30-32.

Tallinn Design House Signatuurlõhn

Aroomiturundus OÜ aitas Tallinn Design House-le välja töötada tunnuslõhna. Kuna nad said klientidelt niivõrd palju positiivset tagasisidet, tellisid nad meilt ka oma kaupluse lõhnaga lõhnapulgad, mida nad nüüd oma klientidelegi müüvad.

CNN: Lõhnad lennukites. Miks lennufirmad on aina rohkem hakanud lõhnu kasutama

ScentAir aitab lõhna abil isegi juhtivatel lennufirmadel muuta lennureisi meeldivamaks… Milline on Sinu brändi lõhn?

MSNBC saatelõik lõhnaturundusest

MSNBC uudistelõik ScentAiri klientidest väga erinevates valdkondades. Alates Marriottist, mis on maailma suuri hotellikett kuni spordistaadioniteni ning videos mainitud muuseumini, mis kasutab meie sõnniku lõhna.

The Telegraph UK: Kuidas nina treening võib päästa valla lõhnataju potentsiaali

Maailma vanima mänguasjapoodide keti Hamleys’e tegevjuht mainib, et kliendid viibivad kauem kaupluses, kui see on lõhnastatud ScentAir’i Pina Colada lõhnaga.

Reader’s Digest UK: Mees, kes lõhnastab

Artikkel ScentAir UK klientidest.

BBC telesaate testimas, kuidas ScentAiri seadmed mõjutavad inimeste hinnanguid

Vaata järgi, kuidas lõhn võiks ka Sinu ettevõtte kliendikogemust mõjutada.

Daily Mail UK: Unusta kohv ja leib – perfekt lõhn maja müümiseks on White Tea and Fig

UK Luksuskodude ehitaja väidab, et peale ScentAiri teenuse kasutuselevõttu, suutis ta 14 kodu müüa nädalatega ja plaanib ScentAiri teenuse kasutusele võtta oma kõikidel objektidel.

Globe & Mail: Kui lõhn ületab eetilise piiri

Loe, kui palju lõhnad meid reaalselt mõjutavad.

Huffington Post: 15 asja, mida sa ei teadnud kohvist

Artiklis on mainitud ScentAir’i poolt lõhnastatud kohvikuid.

The Times UK

Mainitakse uuringut, kus Las Vegases suurenes mänguautomaatide käive +45%, kui õhus oli meeldiv lõhn ning teine uuring leidis, et kliendid on valmis maksma tossude eest 6 naela rohkem, kui need asusid lõhnastatud ruumis.

The Time: Mu nina pani mind seda ostma

Hugo Boss on nii palju positiivset tagasisidet saanud ScentAiri lõhna kohta, mispeale nad lasid ScentAiril välja töötada ka lõhnaküünlad oma kauplustele, et neid Hugo Bossi klientidelegi müüa.

Alusta oma lõhnaelamust juba täna!!!

13 + 14 =

KONTAKT

ScentAir Estonia

Reg nr: 12437191

Peterburi tee 46

11415 Tallinn

Tel: +372 660 3008

E-mail: info@aroomiturundus.ee